کامپیوتر و IT

ساخت وبلاگ

امکانات وب

-->-->-->-->-->-->ابزار پرش به بالا-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->
-->-->-->


Online-->-->-->-->-->-->User-->-->-->
IranSkin go Up
-->-->-->-->-->-->دریافت همین آهنگ
-->-->-->
-->-->-->
-->-->-->-->-->-->-->تماس با ما-->-->-->-->-->-->

 

وبکم‌ها امروزه برای برقراری تماس‌های ویدئویی رایگان کاربرد زیادی پیدا کرده اند و تمامی نت‌بوک ها و لپ‌تاپ ها به وبکم مجهز شده‌اند. اما اگر کامپیوتر شما بدون وبکم است نیازی به خرید آن ندارید و می‌توانید از گوشی اندرویدی خود به این منظور استفاده کنید. در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم چگونه از دوربین گجت اندرویدیتان به عنوان وبکم برای ویندوز استفاده کنید.

 

بقیه اش ادامه ی مطلب.....

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 736 تاريخ : پنجشنبه 30 / 6 ساعت: 3:02

دانلود Slideshow XL v10.5.8 نرم افزار ساخت اسلاید شو
اسلاید شو افکت یا حالتی است که متن با عکس نمایش داده می شود و باعث می شود که عکس یا متن جذابتر و زیباترجلوه کند و کاربران را مجذوب خود کند.در پست امروز، نرم افزاری قدرتمند برای ساخت اسلاید شو و ویدئو از تصاویر را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Slideshow XL نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت اسلاید شو و ویدئو از تصاویر می باشد.با استفاده از این نرم افزار می توانید افکت های مختلف تصویری را بر روی تصاویر خود اعمال نموده و آن ها را با صدا ترکیب کنید و اسلاید شو های زیبایی طراحی کنید.این نرم افزار قبلیت رایت اسلاید شو و ویدئو ها را بر روی dvd/cd داراست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 621 تاريخ : پنجشنبه 23 / 6 ساعت: 18:43

 

دانلود نرم افزار طراحی Xara Designer Pro v7.1.1
برای طراحی کارت های ویزیت ، لوگو و بنرهای تبلیغاتی نرم افزارهای بسیاری تاکنون عرضه شده است. یکی از کامل ترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه Xara Designer است. این نرم افزار امکاناتی بسیار جامع را در اختیار شما قرار می دهد تا علاوه بر موارد ذکر شده ، تصاویر خود را ویرایش کنید ، افکت های مختلف برروی آنها ایجاد کنید و در نهایت خروجی دلخواه خود را تحویل بگیرید و حس رضایت مندی را تجربه کنید. به سادگی می توانید تصاویری که قصد استفاده از آنها در وب سایت خود را دارید توسط این نرم افزار طراحی کنید و با فرمت دلخواه خود ذحیره کنید. همچنین امکان پرینت خروجی و ذخیره آن در یک فایل پی دی اف نیز وجود دارد. از جمله دیگر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت طراحی انیمیشن های فلش و امکان ایجاد تصاویر پانوراما اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 636 تاريخ : پنجشنبه 23 / 6 ساعت: 18:38


avanbs
احتمالا شما نیز فایل های فلش را دیده اید.تا به حال با خود فکر کرده اید که چرا بعضی از افراد به جای استفاده از تصاویر متحرک GIF از فلش استفاده میکنند؟تصاویر فلش از این جهت طرفدار دارد که میتوان با فریم ها روان تر کار کرد و تصاویر حرفه ای تری را ساخت.این نسخه از نرم افزار که  قصد داریم به شما معرفی کنیم به وسیله ان میتوانید به راحتی فایل های فلش طراحی کنید.کافیست چند عکس وارد کنید تا با هم ادغام شوند و تصویر نهایی فلش خود را بیرون بیاورید.شما با این برنامه میتوانید مواردی نظیر: ویرایش،چرخاندن،تغییر سایز و جابه جا کردن تصاویر را انجام دهید.همچنین میتوانید عکس یا موسیقی برای زمینه کار خود قرار دهید و یا اینکه جدول زمانی تعریف کنید.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 615 تاريخ : پنجشنبه 23 / 6 ساعت: 18:45

 دانلود Animated Wallpaper Maker v3.0.4 نرم افزار ساخت والپیپر های متحرک برای صفحه دسکتاپ

در پست امروز،نرم افزاری برای ساخت والپیپر های متحرک و انیمیشنی برای صفحه دسکتاپ را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Animated Wallpaper Maker نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت تصاویر متحرک می باشد.والپیپر های متحرک ساخه شده در این نرم افزار در کیفیت عالی می باشند و می توانید آن ها را بر خلاف سایر تصاویر انیمیشنی در صفحه دسکتاپ خود به عنوان والپیپر قرار دهید.این نرم افزار دارای افکت های مختلف تصویری برای جان بخشی به تصاویر و زیبا جلوه دادن آنها است.با استفاده از این نرم افزار می توانید افکت های متحرکی مانند بارش باران، رعد و برق، درخشندگی نور خورشید، جزر و مد دریا و ... را بر روی تصاویر خود اعمال کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 736 تاريخ : پنجشنبه 23 / 6 ساعت: 18:34

 دانلود Autodesk 3ds Max 2013 x86/x64 ISZ قدرتمندترین نرم افزار طراحی و ساخت انیمیشن های سه بعدی
| دانلود نسخه 2013 نرم افزار قدرتمند تری دی اس مکس Autodesk 3ds Max|
| دانلود نسخه 32 و 64 بیتی به صورت جدا در قسمت هایی با حجم 3 گیگابایت|

در پست امروز،نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار طراحی و ساخت انیمیشن های سه بعدی Autodesk 3ds Max 2013 را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. تری ‌دی ‌اس‌ مکس بسته‌ ی نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می‌باشد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری است .سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شده است.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity و سیستم ذره particle system بسیار قدرتمندی است که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. معماران و گرافیست‌ها نیز می‌توانند از این برنامه برای پیش‌نمایش بناها و مدل‌هایی که هنوز ساخته نشده‌اند، استفاده کنند. کاربرد دیگر این نرم افزار در معماری تبدیل پلانهای ساده به شکل سه بعدی می باشد همچنین از نقشه ها و ترسیمات انجام شده در نرم افزار autocad هم پشتیبانی می کند که برای معماران اهمیت بسیار دارد همچنین به کمک 3dsmax می توان نماهای داخلی ساختمان را طراحی و مشاهده نمود. از جمله توانایی‌های دیگر این نرم‌افزار قابلیت متحرک سازی آن می‌باشد که این محصول را تبدیل به یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای ساخت محصولات بصری در زمینه ساخت انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی کرده است همچنین این محصول دارای pluginهای متعدد و قدرتمندی می‌باشد که در صنعت جلوه های ویژه سینمایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. character animation که در نسخه جدید این نرم افزار به آن توجه بسیار شده است دارای توانایهای جدیدی می باشد که از این توانایها میتوان به پلاگین CAT اشاره کرد که برای ساخت انیمیشن موجوداتی که دارای چندین پا هستند بسیار مفید و حائظ اهمیت می باشد. رندر عبارت است از تهیه خروجی در قالب فایلهای تصویری از برنامه و محیط کاری در مکس که توسط یک سری دستورات و برنامه‌های گرافیکی به نام موتور رندر (Render engine) می‌باشد. نرم‌افزار مکس دارای موتورهای رندر زیر می‌باشد: scanline renderer, mental ray, V-Ray, Brazil R/S, FinalRender, Maxwell Render, Fry Render و VUE .
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 596 تاريخ : پنجشنبه 23 / 6 ساعت: 18:28

ebay_nariya

Ebay تجارت فرد به فرد را در اینترنت فراهم آورد و از وب جهانی برای این امر استفاده کرد Ebay اولین بار در اتاق نشیمن پیر امیدیار (Pierre Omidyar’s ) در سال ۱۹۹۵ بوجود آمد.

 

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 640 تاريخ : چهارشنبه 22 / 6 ساعت: 20:33

سلام دوستان عزیز..خوبید ؟؟؟ خداروشکر... امشب شب شهادت امام جعفر صادق ( ع ) هست..اومدم که بهتون تسلیت عرض کنم..

 

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 491 تاريخ : چهارشنبه 22 / 6 ساعت: 0:07

propc nariya آموزش افزایش کارایی سیستم

در این قسمت به معرفی چند نرم افرار پرداخته ایم که می توانید به کمک آنها با برنامه های مشابه، کارایی سیستم خود را بالا ببرید. استفاده از نرم افزار Soluto جهت کاهش زمان Boot Soluto فرانید Start up مدیریت و زمان Boot شدن کامپیوتر را محاسبه می کند و سپس به کاربر اطلاع می دهد،

بقیه در ادامه ی مطلب...

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 537 تاريخ : سه شنبه 21 / 6 ساعت: 21:04

 

 

همانگونه که می دانید فناوری این حافظه ها به گونه ایست که سوزن هارد با قرارگیری بر روی هد عمل آدرس یابی اطلاعات را انجام داده، و پس از پیدا کردن آدرس مورد نظر، داده ها را به رم انتقال داده و سپس برای عمل پردازش به پروسسور ارسال می شوند،

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 804 تاريخ : سه شنبه 21 / 6 ساعت: 20:27

oldlaptop nariya سیر تکامل لپ تاپ

 

سی سال قبل کمتر کسی تصور می کرد که کامپیوترهای لوکس آن دوران این چنین با زندگی امروزه ما آمیخته شوند. در ادامه به تغییر و تحولات لپ تاپ ها در گذر زمان نگاهی می اندازیم.

 

بقیه اش در ادامه ی مطلب....

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 587 تاريخ : سه شنبه 21 / 6 ساعت: 20:19

android nariya اندروید را بشناسید

اندروید (در فارسی آندروید هم تلفّظ می‌شود) (به انگلیسی: Android) نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح‌رایانه و هم اکنون برای تلویزیون نیز عرضه می‌نماید و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه های مبتنی بر اندروید قرار می‌دهد.
اندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است.

 

بقیه اش در ادامه ی مطلب....

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : اندروید , نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 580 تاريخ : سه شنبه 21 / 6 ساعت: 20:20

سافت تک- مایکروسافت بعد از۲۵ سال و با مشاهده این که بیشتر کمپانی ها لوگوی خود را تغییر داده اند، فکر کرده است که شاید بهتر باشد تا این کمپانی نیز همین کار را بکند.

 

Microsoft-logo-Softtech.ir

این لوگو دارای دو بخش اصلی Logotype و symbol می باشد. در بخش Logotype مایکروسافت از فونت Segoe استفاده کرده است و در بخش Symbol شاهد پنجره ای با رنگ های سبز، قرمز، زرد و آبی می باشیم که هریک نشان دهنده یک از چهار سرویس اصلی مایکروسافت به مردم می باشد.

رنگ آبی نشان دهنده خدمات سیستم عامل (ویندوز) و Skype این کمپانی، رنگ قرمز نشان دهنده خدمات office و ویندوزفون این کمپانی، رنگ زرد نشان دهنده خدمات موتور جست و جو گر Bing و رنگ سبز نشان دهنده خدمات Xbox این کمپانی می باشد.

(منبع: مایکروسافت)

 

منبع : http://softtech.ir 
 

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 466 تاريخ : دوشنبه 13 / 6 ساعت: 20:04

آی.پی.تلفنی

به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طراحی و ساخت تلفن های مبتنی بر آی.پی از مرحله مطالعات و طراحی وارد مرحله پیاده سازی شده است و این محصول در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

صادق عباسی شاهکوه افزود: پروژه طراحی و ساخت نمونه مهندسی پایانه تلفنی مبتنی بر آی.پی با هدف بومی سازی ساخت تلفن صوتی و تصویری در لایه های سخت افزاری و نرم افزاری مستقل در حال انجام است.

وی ادامه داد: مهمترین دلایل استفاده از تلفن صوتی- تصویری IP، مقرون به صرفه بودن آن نسبت به تلفن سنتی، امکان استفاده از شبکه اینترنت و امکان ایجاد امنیت بالاست که باعث جلب نظر موافق بسیاری از کارشناسان، سرمایه گذاران و کاربران شده است.

عباسی شاهکوه یادآورشد: تلفن ها اکنون از حالت قدیمی به شکل تلفن هایی بر پایه آی.پی می رود، این تلفن ها در آینده بازار خوبی خواهد داشت و تولید انبوه این نوع تلفن ها مورد نیاز خواهد بود و در صورت تولید انبوه این نوع تلفن ها از واردات حجم زیادی از این نوع تلفن ها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات در پروژه هایی که در آینده ممکن است به صورت انبوه استفاده شود فرصت تجاری سازی دارد و پروژه های دارای جنبه استراتژیک سرمایه گذاری می کند.

عباسی ادامه داد: تلفن های مبتنی بر آی.پی از همان روش ارتباطی استفاده می کنند که شبکه های اینترنت استفاده می کنند. اکنون شبکه های تلفن و شبکه اینترنت از یکدیگر جدا هستند و در فاصله ای نه چندان دور این شبکه ها یکپارچه خواهند شد و این تلفنها بخش کوچکی از داده های منتقل شده از طریق شبکه ارتباطی اینترنت است.

وی افزود: تلفن های یادشده نیز بدون استفاده از رایانه امکان انتقال داده ها را از طریق شبکه های یکپارچه خواهند داشت.

رییس پژوهشکده فناوری ارتباطات موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیح داد: این تلفن ها به شبکه داخلی متصل است و شبکه داخلی آنها به شبکه های خارجی متصل خواهد شد.

وی در خصوص کاربرد چنین تلفن هایی در کشور گفت: تلفن حجم اطلاعات زیادی را نمی برد وانتقال تصویر نیاز به پهنای باند بالایی دارد بنابراین می توان با پهنای باند پایین می توان از آی.پی.تلفنی استفاده کرد.

این مقام مسئول در موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد؛ با فعالیت های صورت گرفته در آینده ای نزدیک سطح دسترسی مشترکان به اینترنت با پهنای افزایش و با انتقال شبکه ها به شبکه یکپارچه مبتنی بر‌ آی.پی هزینه ها بسیار کاهش خواهد یافت و نیز با یکپارچه سازی شبکه ها هزینه نگهداری بسیار کاهش می یابد.

 

منبع : سایت سافت گذر

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 437 تاريخ : دوشنبه 13 / 6 ساعت: 16:33

به گزارش سافت‌گذر ؛ نتایج نظرسنجی انجام شده از بیش از 300 نفر از کاربران کنونی ویندوز 8، نشان می‌دهد آخرین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت در آینده‌ای نزدیک از محبوبیت بالایی برخوردار خواهد شد.

 

دو هفته پیش، زمانی که ویندوز 8 برای اعضای شبکه توسعه‌دهندگان مایکروسافت و مشترکین TechNet عرضه شد، از کاربران درباره تجربه دل کندن از ویندوز 7 و ورود به ویندوز 8 نظرسنجی کردیم. نتایج این نظرسنجی تا کنون این‌گونه بوده است:

 

* در هر سؤال نوارهای افقی از بالا به پایین، تعداد آرای 5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره، 2 ستاره و 1 ستاره را نشان می‌دهند.

 

سؤال 1: روند و سرعت نصب ویندوز چگونه بود؟

سؤال 2: سازگاری ویندوز 8 با برنامه‌ها و سخت‌افزارهای نصب شده چگونه بود؟

 

سؤال 3: ویژگی‌های کلی ویندوز 8 چگونه بود؟

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ اغلب کاربرانی که تا کنون از ویندوز 8 استفاده کرده‌اند، از تجربه کار با آن راضی هستند. شما هم اگر می‌خواهید کار با آخرین نسخه از ویندوز را تجربه کنید، به صفحه دانلود آن در سافت‌گذر سری بزنید.

 

از بین 329 رأیی که جمع‌آوری شد، نتایج بسیار مثبت بود؛ فقط در بخش ویژگی‌های ویندوز 8 تفاوت آراء زیاد بود؛ اما تقریباً هیچ‌کس از سازگاری ویندوز 8 با نرم‌افزار و سخت‌افزارهای نصب شده شکایتی نداشت.

 

منبع : سایت سافت گذر

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 1467 تاريخ : دوشنبه 13 / 6 ساعت: 16:30

74-43.jpgمحققان انگلیسی دستگاه راداری در ابعاد یک چمدان طراحی کرده اند که بر اساس فرکانس های سیگنال «وای فای» قادر به تشخیص حرکات انسان در پشت یک دیوار ضخیم است.

 

به گزارش سافت گذر به نقل ازایسنا؛ حرکات انسان با سیگنال های «وای فای» تداخل پیدا می کنند و «سیستم رادار منفعل» از این عملکرد برای تشخیص سرعت، موقعیت و جهت یک فرد از پشت دیوار با دقت بسیار زیاد استفاده می کند.

 

بر این اساس هرچه فاصله فرد به منبع وای فای نزدیکتر باشد، سیگنال ها نیز قوی تر می شوند و فاصله گرفتن فرد از منبع منجر به افت سیگنال خواهد شد.

 

در این حالت اگر فرد به حالت سکون در یک موقعیت قرار بگیرد، برای سیستم نامرئی محسوب می شود، چراکه رادار از اندازه گیری قدرت وای فای و تغییرات فرکانس برای موقعیت یابی استفاده می کند.

 

از جمله کاربردهای این فناوری افزایش سطح نظارت و محافظت از کودکان و ردیابی گروگان ها عنوان شده است، اما سیستم راداری وای فای در حوزه نظامی و امنیتی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

 

نتایج دستاورد محققان در طراحی این سیستم در مجله iGeoscience and Remote Sensing منتشر شده است.

 

منبع : http://www.softgozar.com

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 470 تاريخ : پنجشنبه 9 / 6 ساعت: 13:52

فلسفه متعارف سیستم عامل های مایکروسافت نشان می دهد که نسخه های جدید ویندوز خیلی ناجور است و باید با نسخه بعدی اش درست شود. اما آیا این روند همچنان ادامه خواهد داشت؟
این سرود برایتان آشنا نیست؟
ویندوز ایکس پی، خوب...ویندوز ویستا، بد!
ویندوز سون ، خوب.... ویندوز هشت بد!.... ویندوز 9 ؟ خوب!
با توجه به تغییرات فراوان ویندوز 8 خیلی هم جای تعجب نیست که بعضی کاربران به شدت از آن متنفر و منتظر یک ویندوز 9 بهتر باشند. اما متاسفانه راه نجات این افراد ویندوز 9 نیست. یعنی حداقل نباید امیدوار باشید که مایکروسافت از رویه ای که پیش گرفته صرف نظر کند. درواقع بهترین راه این است که تغییرات نسخه فعلی ویندوز را با آغوش باز بپذیرید و خود را برای سر کردن با این سیستم عامل آن هم به مدت طولانی آماده کنید.
نیاز جدی ویندوز به تغییر
مهمترین ویژگی ویندوز 8 رابط کاربری لمسی آن است. که بیشتر برای تبلت ها و لپ تاپ ها با صفحه نمایش های لمسی کاربرد دارد و اگر شما جزو آن افرادی باشید که هیچ علاقه ای به تبلت و صفحه های لمسی ندارند، قطعا تغییرات این ویندوز برایتان نارحت کننده خواهد بود. اما به هر حال با وجود رشد روز افزون طرفداران آی پد و تولید تبلت های کی برد دار ، بازار کامپیوتر های شخصی با تهدیدات جدی روبرو شده است. بنابراین لازم بود ، مایکروسافت با طراحی سیستم عاملی که روی تبلت ها هم کاربرد داشته باشد به این نیاز بازار پاسخ گوید.
فهم دیدگاه مایکروسافت
ممکن است اینطور استدلال کنید که بهتر بود مایکروسافت ویندوز را به شکل قدیمی اش نگه می داشت و در عوض سیستم عامل جدیدی برای تبلت های طراحی می کرد. اما اگر چنین بود مسلما خیلی از کاربران کامپیوتر های شخصی به هیچ عنوان ویندوز خود را تغییر نمی دادند. در عوض مایکروسافت با این کار افرادی که در نظر دارند یک کامپیوتر جدید برای خود تهیه کنند را هم مجبور کرده از ویندوز 8 استفاده کنند. به گفته کارشناسان گذار مایکروسافت به ویندوز 8 ، به اندازه گذار این کمپانی از Dos به ویندوز 3.0 رادیکال است. مایکروسافت این شانس را به خود داده که در کنار باز تعریف ویندوز، مردم را آهسته آهسته برای عبور از این مسیر راهنمایی کند. به هر حال ویندوز 8 در عین معرفی قابلیت های جدید ، بسیاری از امکانات گذشته را هم برای شما حفظ می کند.
نگاهی به پیش رو
یکی از احتمالات این است که مایکروسافت شکست خود را بپذیرد و به جای مجبور کردن کاربران به تطبیق با صفحه استارت کاشی گونه اش ، دکمه استارت قدیمی را برگردانده و برنامه هایی مخصوص همان منوی آشنا راه اندازی کند. اما به نظر نمی رسد مایکروسافت حاضر باشد تا این حد عقب نشینی کند!
مایکروسافت با ویندوز 8، این امکان را به وجود آورد که یک وسیله احتیاجات، دسکتاپ ها و تبلت ها را باهم برطرف کند. جداسازی سیستم عامل ها ممکن است این مزیت را از بین ببرد. شاید در آینده این کمپانی بخواهد سیستم عامل تبلت ها و کامپیوتر های شخصی را هم جدا کند اما به این زودی ها امکان چنین اقدامی وجود ندارد!
آخرین و قوی ترین احتمال، این است که مایکروسافت همچنان به تکمیل ویندوز ادامه بدهد. رابط کاربری ویندوز در آینده قوی تر و مفید تر خواهد شد و به تدریج تمام دلایلی که شما را نیازمند دستکتاپ  میکند، برطرف می شود.
به هرحال ویندوز 8 خیلی برای طرفداران دستکتاپ ها دوست داشتنی نیست ، اما بعید است مایکروسافت بخواهد این نسخه فعلی را رها کند و در هر صورت اینجا نقطه ای است که باید در آن بمانید!
 
منبع : http://www.softgozar.com

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 391 تاريخ : پنجشنبه 9 / 6 ساعت: 13:51

بعد از چند روز لو رفتن اخبار و تصاویر در مورد تبلت اکسپریا حالا می توانید رسما با Xperia Tablet S سونی آشنا شوید. همانطور که قبلا هم شنیده بودید این تبلت با چیپ تگرا ۳ و اندروید ۴ به همراه تا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ارایه می شود.

مانند تبلت سال گذشته که S نام داشت این یکی هم لبه ای مانند گوشه تا خورده مجله دارد اما نازک تر شده است و وزن آن نیز سبکتر ۵۷۰ گرم است.

این تبلت دارای فرستنده مادون قرمز نیز هست که اجازه می دهد به عنوان کنترل از راه دور نیز استفاده شود. یک ورودی کارت حافظه اس دی هم دارد. نمایشگر از نوع IPS و با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل است و باطری ۱۰ ساعت قابلیت کارکرد در اختیار شما قرار می دهد.

سونی وعده داده که به زودی آپدیت 4.1 اندروید را برای آن ارایه می کند. یک سری اپلیکیشن های ویژه نیز روی این تبلت وجود دارد که از جمله آنها امکان تعریف حالت میهمان است که در آن صورت می توانید تبلت را دست دوستان تان بدهید و آنها اجازه دسترسی به برخی اپلیکیشن ها را نخواهند داشت.

 

Xperia Tablet 4_narenji.jpg

تبلت اکسپریا S سونی از هفته آینده وارد بازار می شود. با قیمت ۴۰۰ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی و ۵۰۰ دلار برای ۳۲ و ۶۰۰ برای ۶۴ گیگابایتی.

یک کیبرد شبیه تبلت سرفیس هم برای این تبلت ارایه می شود که ۱۰۰ دلار قیمت دارد. به همراه یک پایه که پورت اچ دی ام آی را به تبلت اضافه می کند و طراحی متفاوتی دارد. تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید.

 

Xperia Tablet S7.jpg

Xperia Tablet S5.jpg

Xperia Tablet S-1.jpg

 

منبع : http://www.softgozar.com
 

 

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 398 تاريخ : پنجشنبه 9 / 6 ساعت: 13:50

دانلود Ulead VideoStudio v11.0 Plus - نرم افزار ویرایش و میکس ساده تصاویر ویدئویی

امروزه با فراگیر شدن دوربین های هندی کم، فیلم برداری با این دوربین ها و ثبت خاطرات شیرین زندگی یکی از کارهای لذت بخش شده است، بسیاری از افراد ترجیح می دهند تصاویر ضبط شده خود را روی سی دی/دی وی دی ذخیره کنند و تقریباً فیلم های VHS از رده خارج شده اند، Ulead VideoStudio نرم افزاری پیشرفته و در عین حال محیط کاربری ساده است که هر کسی براحتی می تواند با استفاده از آن تصاویر ویدیوئی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره نماید، به علاوه این نرم افزار امکانات وسیعی را برای ویرایش فیلم ها و قرار دادن جلوه های ویژه بر روی فیلم ها برای شما فراهم می کند.
Uead VideoStudio آخرین نسخه از نرم افزار معروف و محبوب ویرایش فیلم و انتشار دهنده DVD می باشد که این نرم افزار برای آنهائی که می خواهند نگاهی حرفه ای و در عین حال آسان به دنیای ویرایش فیلم، نمایش های اسلاید و DVDها بیندازند ساخته شده است. آسان و قدرتمند عمل می کند و شما را با چندین فیلتر گوناگون، افکت های جذاب و... روبرو می سازد. در نسخه Plus این نرم افزار که اکنون می توانید آن را دریافت کنید، ویژگی هایی نسبت به نسخه استاندارد اضافه شده است که می توان به انتشار HD-DVD، پشتیبانی از AVCHD، صدای Dolby Digital 5.1 و... اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ulead VideoStudio Plus:
- ویرایشگر استودیویی ویدیوهای شما
- فیلم گام به گام که این ویژگی شما را همیاری می کند تا خیلی آسان پروژه خود را به اتمام برسانید
- تبدیل DV به DVD که فقط با چند مرحله بسیار ساده این کار را برای شما انجام می دهد
- نوار زمانی لایه ای با قابلیلت انبساط
- تنظیمات خودکار برای رنگ و فیلتر
- صدای Dolby® Digital 5.1 Surround
- بهینه ساز فایلهای MPEG
- انتشار DVD
- پشتیبانی از فایل های قدرتمند و باکیفیت MPEG-4 و H.264
- برخوردار بودن از اجرا کننده های InterVideo و WinDVD در نرم افزار
- پشتیبانی از ویندوزهای XP و Vista
- و ...

 

دانلود در ادامه ی مطلب ....

کامپیوتر و IT...
ما را در سایت کامپیوتر و IT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا قبادی shakhsi بازدید : 1847 تاريخ : چهارشنبه 8 / 6 ساعت: 16:03